Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Лець Ю$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
1. |
Лець Ю. А. Особистісне самовизначення старшокласника в системі розвивального навчання [Електронний ресурс] / Ю. А. Лець // Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія : Психологія. - 2010. - № 913, Вип. 44. - С. 108-110. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhIPC_2010_913_44_28 Здійснено комплексне вивчення особливостей формування самовизначення особистості у старшому підлітковому та молодшому юнацькому віці у зв'язку зі становленням суб'єкта навчальної дільності. Виявлено принципові відмінності у формуванні особистісного самовизначення у старшому шкільному віці залежно від способу організації навчальної діяльності у початковій і середній школі. Показано, що за умов розвивального навчання процес самовизначення особистості у цьому віці здійснюється повноцінно, що є найважливішим показником особистісного розвитку людини та визначає її здатність до самостійного й усвідомленого вибору власного майбутнього. Установлено взаємозв'язок рівня суб'єктності у навчальній діяльності та показників особистісного самовизначення старшокласників у системі розвивального навчання. Одержано відомості про вплив такої системи на розвиток особистості.
|
|
|